5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 20, 2010

Otakku memang sangat gatal memikirkan aktiviti tambahan yang boleh menyemakkan jadual harian aku.


Cuti 3 hari lepas memang sangat heaven. Cuti sebab birthday Sultan Perak. That's why I felt every second was wonderful until 11.59pm yesterday. And today, it's starts to be a disaster like always. Huh.

Lusa pulak, aku ada project update dengan Mr. Director yang hensem. Serius, director aku memang hensem. Irish la katakan, huhu.. (DD jangan marah yaa..) Tapi hampeh, memang gila workaholic. Sudahnya aku jugak yang tensen nak kena prepare untuk project update lusa ni..

Eh, tak maulah cakap pasal ni. Baik aku cerita pasal benda lain. Owhh, almoostt lupa nak share sesuatu benda. Sejak last week, aku telah menyemakkan jadual rutin aku dengan membela sepasang kura2. Oleh kerana ketandusan idea, DD dengan keterpaksaan-oleh-aku telah memberi nama Jojo dan Cik-Am. Kedua2 nama ni memang ada history dengan aku dan DD sebab sebelum kitorang bercinta dulu, aku suka panggil DD, Jojo. Yelah, orang panggil DD, Jo. So aku panggil DD, Jojo. Baru la special skit (Masa berkawan dulu pun dah special2 eh.. Erk.. did not realized laa. Serious!! )

Nama Cik-Am tu inspired from nama timangan aku kat rumah. Aku memang banyak nama panggilan. Adek2 panggil aku Kak Ti. Mak, Apak, Yong dan Abang panggil aku Tiam. Arwah opah panggil aku Etty. Member2 ada yang panggil Tirah, Tiam dan masa aku kat MRSM dulu ada jugak yang panggil aku Eross sebab dulu aku minat sangat SO7. Aku pun heran macam mane aku boleh adapt dengan nama2 tu semua. Apapun meh layan gambor dulu...

Cik-Am ni memang type yang suka interframe kot eh? Senang betul nak amik gambar dia sekor.

Yang bawah skit tu la Cik-Am. Yang atas tu Jojo. Yang betina kukunya pendek. Tapi Cik-Am lagi besar dari Jojo.. (ke aku lagi beso dari DD?huhu..)

Cik-Am dan Jojo yang comel..

Cik-Am ni nakal. Suka sangat kacau Jojo. Kadang2 dia suka gigit Jojo jugak. Mula2 aku pun risau takut Jojo tak dapat bertahan, yelah nanti takt dia mati pulak disebabkan keganasan Cik-Am, but this morning I found out that Jojo OK je bila Cik-Am kacau dia. Sebabnya dia pun melawan jugak.

Eloklah tu, diorang suka gaduh2 ek. Gaduh2 manja gitu. Macam aku dengan DD jugak huhu..

Ok, time to work now!


With Love,

0 comments:

Post a Comment