5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

MyLook.com. Enjin Carian Terbaru.


Jom Kumpul Duit.


*Terhad! Saham Percuma Dari Enjin Carian Baru, MyLook.com*

MyLook.com ialah sebuah enjin carian baru yang menawarkan saham percuma kepada ahli-ahli yang mendaftar dan melakukan carian menggunakan MyLook.com. Pendaftaran dan keahlian adalah percuma.

Klik di sini untuk memulakan saham anda di MyLook.com

Tawaran ini mungkin hanya sah pada peringkat awal pelancaran MyLook.com dan MyLook.com berhak menarik balik tawaran ini di masa hadapan. Bagaimana pun, semua unit saham yang telah anda kumpul akan terus menjadi milik anda dan mendatangkan pulangan bulanan.

Setiap unit saham MyLook.com bernilai 22 cents (USD) buat masa sekarang. Setiap unit saham akan memberikan pendapatan bulanan kepada anda dalam bentuk dividen bulanan.

Sertai MyLook.com sekarang dan dapatkan:

-> 5 unit saham percuma setiap hari (maksima) sekiranya anda melakukan 5 carian menggunakan MyLook.com pada hari tersebut.
-> 5 unit saham percuma untuk setiap ahli yang anda kenalkan (tiada had).
-> Insentif 20% dari jumlah saham terkumpul ahli-ahli yang anda kenalkan dan 20% dari pendapatan bulanan mereka (tiada had).

Anda tidak perlu memperkenalkan peluang ini kepada sesiapa pun untuk menerima bayaran dari MyLook.com tetapi jumlah saham yang dapat anda kumpul adalah terhad kepada $0.22 x 5 = $1.10 sahaja setiap hari.

Tetapi sekiranya anda ingin mendapat pendapatan bulanan secara aktif dan percuma untuk jangkamasa panjang, anda boleh memperkenalkan rakan-rakan dan anda akan mendapat lebih banyak saham percuma pulangan yang berlipat-ganda.

**** Pastikan anda sentiasa login akaun anda semasa menggunakan MyLook ni utk mndpt hasilnya.

Sumber dari Inahar's Cooking Time!

P/S: Saper yg nk bagikan free camni. Tetapi sekiranya korang dapat perkenalkan kepada orang lain, lagi bagus dan yang dibayar xde limit.MyLook ni masih baru .(aku pn baru register ni, tak tau bleh dpt duit ke tak. ni pun nak try luck je la.. mana tau untung2 dapat cek tiap2 bulan…huhu. Dan sekiranya benda ni tak betul, kita still tak rugi apa2. ibarat macam kita pakai google untuk search sesuatu, tapi selain kita dpt search, kita dpt jugak duit kan huhu..). Ada jugak orang cakap benda ni scam. Apa-apa pun kalau korang nak join, make sure jangan gunakan password email semasa nak sign up tu.

Klik di sini untuk menyertai MyLook.com.


With Love,

0 comments:

Post a Comment