5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

E-photobookku yang comelll..

Kelmarin aku balik lewat. Sebab temankan kawan aku yang nak balik skali. Bila aku dah kemas2, tengok2 member aku plak tengah tolong kwn sekerja kitorang yang tengah tungkus lumus nak siapkan complaint.

Takpelah. Aku tunggu la sambil tolong skit2. But that nite was worth la jugak, at least aku blajar sesuatu...

Balik rumah, tengok2 housemate aku takde. Frust aku, sebab hajat di hati nak snap jugak gambar photobook engagement aku yang comellll itu (huhu..perasan skit). Nampaknya kena tunggu esoklah.

Dan semalam aku berjaya mengambil gambar album pertunanganku a.k.a my E-photobook. Tadaaaa!! Cantik dak?

E-photobook ni aku beli kat Jusco aje. Rm39.90. Tapi cantik dan unik sebab kat depan boleh sisip gambar. Aku print gambar aku saiz passport untuk accommodate gambar aku kat depan tu. Gambar DD pulak aku print saiz biasa (4R) dan aku ambil muka dia je. Tapi gambar DD tu bukan gambar masa engagement aku. Sebab masa engagement aritu, DD tak banyak inter frame. Gambar2 yang ada muka DD pun tak brapa OK untuk jadi front cover. So aku hunt kat dalam folder dating dulu2. Now I realized yang DD tak banyak gambar sorang2. Kalau ada gambar yang elok pun mesti ada aku kat sebelah. Gambar yang jadi front cover ni pun ada aku kat sebelah sebenarnya (if korang perasan, aku ada post gambar ni kat entri dulu2).

Actually aku tak brapa puas hati dengan gambar DD ni jadi front cover. Sebab gambar DD ni tak masuk tema. Yelah, gambar aku tu memang sah2 gambar engagement, tapi tiba2 gambar DD kat air terjun Ulu Bendul plak.. Tak ke pelik tu? (Ke aku yang terlalu perfectionist sangat?)

Insya Allah, hujung bulan ni aku nak gi jumpa DD (yey, dating lagi!! :)) So aku nak capture gambar DD yang barulah..


Hasil kat dalam.. Aku rasa background hitam sangat menyerlahkan gambar2 aku yang banyak bermain dengan warna pink.


Gambar banyak. Terpaksa beli dua. Ok. Aku ada idea gila, tapi nak tanya pendapat korang; rasa elok tak kalo aku buat nombor kat tepi E-photobook aku ni? Alaa, macam ensiklopedia, ada no 1, 2 , 3 bla bla blaa tuu.. Ok ke eh?


With Love,

4 comments:

Jieda said...

rasanya lebih elok kalau letak no

kay kamal said...

lg best taruk tajuk siap

Athirah Rahim said...

Jieda: i was thinking the same too. tapi tak tau nak wat camne..

kay: wahh bunyi cam grand jer.. :))

Love Says it All~ said...

check out the latest dates for makeup classes!!!

APRIL

24TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150
25TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150

MAY
8TH-9TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

15TH & 16TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

**MAKEUP PROVIDED FOR ALL CLASSES.
**LUNCH PROVIDED
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
**LIMITED TO ONLY 6 PAX MAXIMUM FOR ALL CLASSES!!!
**BRING YOUR FRIENDS ALONG AND GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 DISCOUNT FOR BRIDAL CLASS!!!!!


WEEKDAYS CLASS IS ALSO PROVIDED!!! (UPON CLIENT REQUEST, DO MAKE AN APPOINTMENT FIRST BEFIRE CONFIRMING)

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
FB: EYRA RIZAL / eyrarizal@gmail.com
016-2128740 (SMS & CALL WILL DO)

Post a Comment