5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Candy Jar Story - Akhirnya tak tergantung lagi.. :)

Salam readers.

I just opened my blog today and noticed that I have left my blog for almost 5 months! Gilooo. Memang gilo. Memang gilo kejo aku ni. Hahaaa..

So sebagai pembuka semangat, aku nak citer alkisah candy jar aku ni. Wahh tak sangka betul aku berjaya siapkan 70 bijik kesemuanya sebelum wedding aku. Aku penah citer pasal candy jar ni dulu di sini, dan ini final look candy jar tu sebelum wedding aku...




Note: Aku sempat selamatkan 4 bijik je untuk kenangan. Tapi dah tinggal dua sebab mak aku nak bagi orang lagi dua bijik tu huhu...


With Love,

4 comments:

~YUN~ said...

tira pasnie update psl pregnancy plak..blh join mummy to be yg lain..hehe!

Imma Yusri said...

nasib ko sedar dah 5 bulan x hapdet... hahaha...
tiam sila tukar daisy path ko tu.... aku tgk masih tunang lagi jer tu...

Athirah Rahim said...

yun: haah btul2. tapi kena abiskan cite kawin baru boleh hapdet citer mommy pulak huhuuu~

izhatul: owhh ye, kena tukar dgn yang 'lain' pulak. heheee..

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment