5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Finally...I am married!!!

Wahh lama tul tak hapdet, selepas lebih 3 minggu bertukar status from single to not available sekarang ni. To all readers, many thanks to all your wishes. Huhu..

Aku sekarang agak busy untuk launch product aku sebelum Christmas ni. Kerja pun bawak balik rumah (waktu kerja dah lebih dari operator! So I deserved for a high pay next year, kan bos?? lollll) Cerita tentang candy jar pun masih tergantung... :( So details tentang wedding preps dan juga wedding day mungkin hanya aku dapat hapdet selepas Christmas ya. Harap aku boleh reveal semuanya. Harap bersabar hokehhh ;)

Anyway, sedikit teaser during solemnization & wedding untuk kamu (dan aku masih juga menanti gambar dari photographer juga.. hopefully boleh dapat awal so that aku boleh post awal juga :) )








With Love,

10 comments:

Unknown said...

congrats again my dear! that baju tiffany blue ek? lawa laaa....sukeeeeeeeee ^___^hihi

Shakina Farhan said...

a,ah..lawa la..need more piccas plis..hehe..

Athirah Rahim said...

cik syafa: i guess i am too lucky as i managed to get a tiffany blue dress for my wedding. hehe..alhamdulillah. thanks.. :)

K.I.N.A: more to come! ;)

missAtiey said...

congrats darlink!! u look gojes! shuke tengok^^

Jieda said...

Salam..rasanya tak terlambat untuk akak ucapkan Selamat Pengantin Baru.

*tak jemput pun hu3*

Imma Yusri said...

congrat dear... thicker path pun dah tukar ke married... bestnyer...

Lala said...

canteknyer athirah!!
cepat, cepat update!

NoMei said...

athirah nak tny beli kat mn payung lace tu?heeehehee

Syidah said...

tahniah...

Unknown said...

dear sweet nye ur wed..dear who's or OP ekh?cantik artwork die

Post a Comment