5 November 2010

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 22, 2009

Jamuan Raya

Last Thursday, ada a few departments kat kilang yang concern nak buat jamuan raya kat kilang memandangkan jamuan raya tiada dalam bajet kilang aku ni. Atas initiative dan semangat raya yang sangat menebal, maka setiap orang bawak la sorang skit juadah raya.

Mula2 aku dengar dan bajet tak ramai la join. Last2 aku tengok banyak plak juadah. Bagus2, masih menebal semangat kerayaan kita ni. Haha. Aku sponsor plain cheese cake aje. Sebenarnya aku dah buat cheese cake ni skali masa buat cheese cake untuk dd sempena nak date last week. So aku buat la dalam satu bancuhan. Tapi tak sangka la cheese cakeku tersangatlah laku sampai ramai betul orang bertanyakan resepi. Siap ada yang terkilan tidak dapat merasa cheese cakeku itu.. (wah, tersangat la bangga sebab daku bukannya reti sangat dalam masak memasak ni. huhu. tapi kawan opis siap tempah kat I kira ok la kan? ;p )

Oklah, jom layan gambar sekitar jamuan raya. Tapi I terlupa la plak nak amik gambar cheese cake daku yang tersangat popular (kalah tukang masak, tukang masak tompang glamour je la. Haha.) Layaannnzzz!!








Last skali aku mesti la nak enterprem.. Harus la mak amik gambar kalau tak sia2 je snap gambar orang lain ok. haha. tapi nape muka mak nampak nampak bolat sangat ni? haiyoo..

With Love,


0 comments:

Post a Comment